• NL
    • 🇬🇧 English
    • 🇩🇪 Deutsch
    • 🇫🇷 Français
PersoonlijkeNoot
Hulp nodig?

Privacy

Privacyverklaring Stegman Groothandel B.V.

Verkorte samenvatting privacyverklaring:

  • Uw gegevens worden door ons alleen gebruikt om uw bestelling uit te voeren.
  • Uw gegevens worden alleen met eventuele derden gedeeld om uw bestelling uit te voeren.
  • Uw gegevens worden op geen enkele wijze gebruikt voor marketing doeleinden.

1. Privacyverklaring voor klanten en hun medewerkers

Stegman Groothandel B.V. (hierna: Stegman) respecteert de privacy van alle gebruikers en ontvangers van haar producten en diensten en zorgt ervoor dat de persoonlijke informatie die wordt verschaft zorgvuldig en vertrouwelijk wordt behandeld.

Door gebruik te maken van de diensten van Stegman gaat u ermee akkoord dat Stegman uw gegevens overeenkomstig deze privacyverklaring gebruikt.

1.1 Verzamelen van persoonsgegevens

De website van Stegman kunt u bezoeken zonder Stegman informatie te verschaffen over uw identiteit. Er zijn echter situaties waarbij informatie van u nodig is die tot uw identiteit te herleiden is, zoals naam, adresgegevens, telefoonnummer en e-mailadres. Deze gegevens worden bijvoorbeeld gebruikt om u toegang te verschaffen tot een besloten webshop, maar ook om door u bestelde producten toe te sturen en om met u hierover te communiceren. In deze gevallen vragen wij u de persoonsgegevens die daarvoor nodig zijn in te vullen op een daarvoor bestemd webformulier.

Gegevens met betrekking tot uw klik- en gebruiksgedrag gebruiken we voor onderzoek naar mogelijkheden voor verdere optimalisering van en communicatie over onze producten en diensten. Alle informatie die u ons beschikbaar stelt, wordt door ons uitsluitend in overeenstemming met de wet gebruikt. Dit gebruik gebeurt op een behoorlijke en zorgvuldige wijze.

1.2 Verwerken van persoonsgegevens

In het kader van onze dienstverlening legt Stegman gegevens vast. Indien u gevraagd wordt om persoonsgegevens, bijvoorbeeld in het kader van het opgeven van een bestelling of een andere actie, dan gebruikt Stegman deze voor het administratief verwerken van uw aanvraag. Daarnaast kunnen deze gegevens gebruikt worden om contact met u op te nemen (telefonisch, per post of per e-mail) bij vragen over de bestelling.

Stegman geeft de door u verstrekte persoonsgegevens niet door aan andere partijen anders dan de partijen die bij deze specifieke actie betrokken zijn. Dit met uitzondering van bijzondere omstandigheden indien dit wettelijk vereist is.

U kunt op ieder gewenst moment uw gegevens opvragen, laten corrigeren of laten verwijderen uit de bestanden van Stegman. Neem hiervoor contact op via [email protected] of schriftelijk: Stegman Groothandel B.V., t.a.v. klantenservice, Postbus 444, 1740 AK Schagen.

1.3 Bewaartermijn gegevens

Stegman bewaart persoonsgegevens niet langer dan 6 maanden na het plaatsen van een bestelling voor de doeleinden waarvoor deze zijn verzameld of worden gebruikt, nodig wordt geacht.

1.4 Beveiliging

De gegevens die u aan Stegman verstrekt worden in een beveiligde omgeving opgeslagen. Stegman handhaaft bij de verwerking van persoonsgegevens altijd een beveiligingsniveau dat gezien de stand van de techniek voldoende is om ongeoorloofde toegang tot aanpassing, openbaarmaking of verlies van persoonsgegevens te voorkomen.

1.5 Online account

Om gebruik te kunnen maken van een webshop worden gebruikers geregistreerd met een online account. Tijdens het registratieproces worden persoonsgegevens, zoals naam en e-mailadres verzameld. Stegman gebruikt deze gegevens om technisch toegang te verlenen tot besloten onderdelen van de webshop. Daarnaast worden bij ingelogde gebruikers klik- en gebruiksgegevens, zoals contentgebruik en persoonlijke voorkeuren, op individueel niveau bijgehouden. Doel hiervan is om de inrichting van de webshop te optimaliseren. Ook kunnen deze gegevens worden gebruikt om meer gerichte informatie op de site te zetten. Op deze wijze kan Stegman haar dienstverlening aan u verder optimaliseren. Daarnaast kunnen de gegevens gebruikt worden voor administratieve verwerking van een aanvraag. Om dit te kunnen doen maakt Stegman gebruik van cookies. De verkregen bezoekgegevens kunnen worden gebruikt om te zien welk gebruik er van de website/webshop wordt gemaakt en voor het opstellen van analyses en rapportages.

1.6 Cookies

Stegman maakt gebruik van cookies om de functionaliteit van bepaalde pagina’s van de website te optimaliseren. Cookies zijn kleine tekstbestanden die door een pagina van de website op de computer van de bezoeker worden geplaatst.

De bezoeker kan zelf bepalen hoe er met cookies omgegaan moet worden. Hij kan zijn browser zo instellen dat die het gebruik van cookies toestaat, niet toestaat of gedeeltelijk toestaat. In dit laatste geval kan worden ingesteld welke websites cookies mogen plaatsen. Bij alle overige websites wordt het dan verboden. Deze mogelijkheid wordt door de meest gebruikte moderne browsers geboden. Cookies kunnen altijd via een computer worden verwijderd, ook weer via de browser.

1.7 Wijzigingen

Stegman behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze privacyverklaring. Raadpleeg deze daarom regelmatig. Dit document is voor het laatst gewijzigd op 30 juni 2020.

2. Het gebruik van cookies op onze website(s)

Tijdens een bezoek aan de website van Stegman worden gegevens van bezoekers verzameld en opgeslagen. Hiervoor worden zogenaamde cookies ingezet. Hieronder treft u een korte uitleg over welke informatie er precies wordt verzameld via cookies en wat ermee wordt gedaan, waarom dit naar ons idee noodzakelijk is en via welke websites deze gegevens worden verzameld. Tot slot geven wij een korte instructie wat u kunt doen als u liever geen of niet alle cookies wenst te accepteren.

2.1 Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine tekstbestanden die tijdens een bezoek aan de websites via uw browser op de harde schijf van uw computer worden opgeslagen.

2.2 Hoe werken cookies?

Er zijn grofweg twee typen cookies te onderscheiden. Als eerste de cookies die zorgen voor een sneller en gemakkelijker gebruik van de website, de zogenaamde functionele cookies. Functionele cookies worden bijvoorbeeld gebruikt voor het onthouden van inloggegevens, een gekozen taalinstelling of geplaatste bestellingen. Naast deze functionele cookies kennen we nog een tweede type cookies. Deze cookies analyseren (anoniem) uw surfgedrag en worden veelal gebruikt om uw bezoek op een website te analyseren (aantal bezochte pagina’s, klikpatronen, browsergebruik en dergelijke). Deze cookies brengen voordelen met zich mee voor u. De cookies kunnen namelijk worden gebruikt om te leren welke onderwerpen u als gebruiker interessant vindt.

2.3 Welke cookies worden door Stegman ingezet?

Een overzicht van de cookies waarvan Stegman gebruik maakt: Website cookies

www.mijnpersoonlijkenoot.nl

  • XSRF-TOKEN
  • __cfduid
  • _dc_gtm_UA-108246803-1
  • _ga (Google Analytics)
  • _gid (Google Analytics)
  • persoonlijkenoot_session

2.4 Toelichting

2.4.1 Google Analytics

Google Analytics is het meest bekende en gebruikte cookie op alle websites. Hiermee worden statistische gegevens over websitegebruik verzameld en vastgelegd.

2.4.2 Beleid Stegman met betrekking tot inzet cookies

Het is belangrijk om te weten dat de cookies die wij inzetten primair bedoeld zijn om uw gebruikerservaring op de website te verbeteren. Op Persoonlijkenoot.nl wordt gebruik gemaakt van een beperkt aantal diensten van derden. Deze diensten en plug-ins worden onder andere ingezet voor betere presentaties en meer interactiviteit rondom onze producten. Hierbij maken wij gebruik van cookies die de betreffende leveranciers van die diensten in staat stelt meer op individueel surfgedrag gerichte analyses te doen. Daarnaast hebben ze zijn ze functioneel als er bestellingen plaatsvinden. Uw privacy wordt hierbij uiteraard zoveel mogelijk beschermd. Welke diensten en socialmediaplug-ins van derden er precies worden ingezet op onze websites, staat in bovenstaand overzicht beschreven. Dit cookiebeleid is overigens alleen van toepassing op onze eigen cookies. Het gebruik van cookies door derden, zoals hierboven bedoeld, is onderworpen aan hun eigen cookie- en privacybeleid. Wij maken hier geen gebruik van en hebben geen toegang tot deze cookies en de informatie die hiermee wordt verzameld.

2.5 Liever geen cookies toestaan?

U kunt zelf beslissen of u cookies wilt accepteren of weigeren, of dat u wilt dat uw browser u op de hoogte stelt wanneer er een cookie wordt geplaatst. Hiervoor dient u de instellingen in uw browser aan te passen. Aangezien iedere browser anders is, verwijzen wij u naar het ‘Help’-menu van uw browser voor het instellen van uw cookievoorkeuren. Voor de meest gebruikte browsers vindt u op de volgende pagina’s een toelichting van de leverancier.

  • Google Chrome (http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=nl&answer=95647)
  • Internet Explorer (http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/block-or-allow-cookies)
  • Firefox (http://support.mozilla.org/nl/kb/cookies%20in-%20en%20uitschakelen)
  • Safari (http://support.apple.com/kb/PH5042)

Als u het plaatsen van cookies helemaal onmogelijk maakt door uw browser zo in te stellen dat alle cookies worden geweigerd, bestaat de kans dat bepaalde functies niet werken of dat u geen gebruik kunt maken van al onze diensten.

2.6 Privacy beleid Stegman Groothandel B.V.

Ons beleid met betrekking tot cookies op onze websites ligt strikt in lijn met de wettelijke bescherming van uw persoonsgegevens en privacy. Wij volgen alle wet- en regelgeving die op dit terrein bestaat en nog volop in ontwikkeling is.

description

Thuiswinkel

Helpdesk

Helpdesk +31 (0)224 21 31 35

Inloggen

Problemen bij inloggen?

Controleer of je jouw inlogcode en wachtwoord juist hebt ingevoerd. Let op, beide zijn hoofdlettergevoelig.

Nog steeds problemen met inloggen?

  • Ben je akkoord gegaan met de privacyverklaring?
  • Het kan zijn dat jouw inlogcode en wachtwoord niet meer geldig zijn. Controleer op de voucher de geldigheid van je persoonlijke inlogcode en wachtwoord. Is de geldigheid verlopen, dan kun je helaas niet meer bestellen.
  • Is het inloggen nog niet gelukt? Neem dan contact op met de helpdesk van PersoonlijkeNoot via de mail [email protected] of telefonisch +31 (0)224 21 31 35. Houd je inloggegevens bij de hand.

Wat moet ik doen als ik mijn inlogcode en wachtwoord kwijt ben?

Stuur een mail naar onze helpdesk, [email protected] De helpdesk heeft de volgende gegevens van je nodig: je naam, adresgegevens en de naam van je werkgever. Wij controleren deze gegevens bij je werkgever. Zodra dit door je werkgever akkoord is bevonden, ontvang je van ons een nieuwe inlogcode en nieuw wachtwoord.

Bestellen en bezorgen

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Het is helaas niet mogelijk om je keuze te wijzigen of naderhand te ruilen. Nadat je een definitieve keuze hebt gemaakt, worden je inlogcode en wachtwoord onbruikbaar. Je ontvangt altijd een bestelbevestiging van je definitieve keuze per e-mail.

Hoe werkt het bestellen?

Het online bestellen van je cadeau is zeer eenvoudig. In een paar stappen heb je een cadeau uitgezocht en besteld. Voer op de site www.mijnpersoonlijkenoot.nl je inlogcode en wachtwoord in. Je komt dan op de welkomstpagina van je werkgever. Via ‘Kies je cadeau’ of ‘Categorieën of Producten’ kun je een keuze maken uit het assortiment van geschenken. Klik op het geschenk van jouw keuze voor meer informatie en op ‘Toevoegen aan winkelwagen’ wanneer je een keuze hebt gemaakt. Controleer je bestelling en bevestig je bestelling. Voer vervolgens de benodigde (adres)gegevens in op het formulier.

Krijg ik een bestelbevestiging van mijn gemaakte keuze?

Ja, na het plaatsen van je bestelling ontvang je automatisch een bestelbevestiging per e-mail. Bewaar deze bestelbevestiging goed. Deze heb je nodig bij garantie en servicevragen.

Waarom heb ik geen bestelbevestiging ontvangen?

  • Is je bestelling correct geplaatst?
  • Bij een correcte bestelling ontvang je automatisch een bestelbevestiging per e-mail. Je kunt dit controleren door te proberen om nogmaals in te loggen. Wanneer je bestelling correct is ontvangen krijg je een melding dat de code al verzilverd is.
  • Is je ingevulde e-mailadres juist? Let hierbij op punten, streepjes en dergelijke.
  • Het is mogelijk dat de bevestigingsmail in je spambox (ongewenste e-mail) terecht is gekomen. Controleer daarom je spambox op een bevestigingsmail van PersoonlijkeNoot.
  • De bevestiging wordt automatisch naar het door jou opgegeven e-mailadres verzonden. Na je bestelling kan je jouw e-mailadres helaas niet meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mailadres is mogelijk. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar [email protected]

Wat is de levertijd van cadeaus van PersoonlijkeNoot?

De levertijd van je cadeau staat op de bestelbevestiging. Deze is via e-mail aan jou verstuurd. Standaard gaan we uit van een levertijd tot maximaal 5 werkdagen. Mocht een geschenk niet binnen 5 werkdagen geleverd kunnen worden, dan staat dit duidelijk vermeld op de bestelbevestiging.

Levering

Alle bestellingen worden op het huisadres afgeleverd door de PostNL op basis van 'burenlevering'. Deze officiële term van PostNL houdt in dat bij afwezigheid bij de eerste keer aanbieden er geprobeerd wordt om het pakket bij een van je buren af te leveren. Je ontvangt een melding dat het pakket bij de buren is afgeleverd of, wanneer dit niet is gelukt, is het pakket vanaf de werkdag erna op te halen bij een postafhaalpunt. Welke dit is, kun je terugvinden in de PostNL app. Doe dit wel binnen een week, anders wordt het pakket naar ons geretourneerd.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau (nog) niet heb ontvangen?

Als je inmiddels langer op jouw cadeau wacht dan op de e-mailbevestiging is aangegeven, kun je contact opnemen met PersoonlijkeNoot. PersoonlijkeNoot streeft ernaar om je tijdens het bestellen de meest actuele stand van zaken te geven rondom de levertijd.

Moet ik mijn inlogcode en wachtwoord altijd bewaren?

Ja, het is belangrijk dat je ook na het bestellen van je cadeau je inlogcode en wachtwoord zorgvuldig bewaart. Wanneer er een probleem is ontstaan rond de levering van je bestelling, dan kunnen wij je vragen naar deze inlogcode. Houd altijd deze gegevens bij de hand als je een vraag aan onze helpdesk stelt. Deze gegevens staan op je bestelbevestiging dat tevens je garantiebewijs is.

Kan ik nog een bestelling plaatsen als de bestelperiode verstreken is?

Je kunt alleen een geschenk uitkiezen tijdens de openingsperiode van de website, die in overleg met je werkgever is vastgesteld. Na deze periode zijn je inlogcode en wachtwoord niet meer geldig en is het niet meer mogelijk om een bestelling te plaatsen. Mocht je hier nog verdere vragen over hebben, dan kun je je wenden tot je werkgever.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van jouw geschenk, vragen wij je naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Je e-mailadres en telefoonnummer zijn nodig om de order te bevestigen en/of om contact op te nemen bij onduidelijkheden en vragen. PersoonlijkeNoot verklaart je gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van je bestelling. Deze persoonsgegevens worden dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van je geschenk aan derden verstrekt.

Service

Wat moet ik doen als ik een verkeerd cadeau heb ontvangen?

Heb je een ander artikel ontvangen dan je volgens jouw bestelbevestiging hebt besteld? Ga naar www.mijnpersoonlijkenoot.nl en klik op ‘Contactformulier’ (onder aan de pagina). Hier kun je het contactformulier gebruiken. Vul dit formulier volledig in en klik op verzenden. Na ontvangst nemen wij je melding in behandeling. Wij informeren je vervolgens per mail over de te volgen procedure.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau beschadigd heb ontvangen?

Vertoont het geschenk sporen van gebruik of beschadiging? Ga naar www.mijnpersoonlijkenoot.nl en klik op ‘Contactformulier’ (onder aan de pagina). Bij het contactformulier kun je het onderwerp ‘artikel beschadigd/stuk’ kiezen. Vul het formulier volledig in en klik op verzenden. Na ontvangst nemen wij je melding in behandeling. Wij informeren je per mail over de te volgen procedure.

Wat moet ik doen als mijn cadeau niet werkt?

Is het door jou ontvangen geschenk defect binnen de aangegeven garantieperiode? Ga naar www.mijnpersoonlijkenoot.nl een klik op ‘Contactformulier’ (onder aan de pagina). Bij het contactformulier kun je het onderwerp ‘service & garantie’ kiezen. Vul het formulier volledig in en klik op verzenden. Na ontvangst nemen wij je melding in behandeling. Wij informeren je per mail over de te volgen procedure.

Wat moet ik doen als ik mijn cadeau incompleet heb ontvangen?

Is je geschenk incompleet geleverd? Ga naar www.mijnpersoonlijkenoot.nl en klik op ‘Contactformulier’ (onder aan de pagina). Hier kun je het contactformulier gebruiken. Vul het formulier volledig in en klik op verzenden. Na ontvangst nemen wij je melding in behandeling. Wij informeren je per mail over de te volgen procedure.

Hoe snel krijg ik een reactie van de helpdesk?

Meldingen die door de helpdesk worden ontvangen, behandelen we binnen 2 werkdagen. Je ontvangt dus binnen 2 werkdagen een reactie van ons. Het kan zijn dat we niet direct een antwoord op je vraag hebben, omdat we soms afhankelijk zijn van derden, zoals een leverancier of je werkgever. In dat geval houden we je op de hoogte over de voortgang.

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Bij de bestelling van je geschenk, vragen wij je naam en adresgegevens om het geschenk op het juiste adres te kunnen leveren. Je e-mailadres en telefoonnummer zijn nodig om de order te bevestigen en/of om contact op te nemen bij onduidelijkheden en vragen. PersoonlijkeNoot verklaart jouw gegevens uitsluitend te gebruiken voor de verwerking van je bestelling. Jouw persoonsgegevens worden dan ook niet voor andere doeleinden dan de levering van jouw geschenk aan derden verstrekt.

Ik heb een klacht, waar kan ik die kwijt?

Indien je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening, dan kun je contact met ons opnemen via [email protected], het contactformulier of telefonisch via +31 (0)224 21 31 35. Je krijgt van ons in het binnen een week na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, dan kun je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org).

Garantie

Wij hanteren voor alle cadeaus uit het keuzepakket een garantietermijn van twee jaar. Deze garantietermijn gaat in op de dag waarop jouw cadeau wordt afgeleverd. Wij verlenen geen garantie als gevolg van verkeerd gebruik, onbevoegde demontage en vallen. Defecten en beschadigingen dienen bij onze helpdesk worden gemeld. Hiervoor is het noodzakelijk dat je je bestelbevestiging bij de hand hebt.

Staat je antwoord hier niet tussen?

Stel via het contactformulier onder aan de pagina je vraag aan de helpdesk. Vul het formulier in of neem telefonisch contact op met onze helpdesk +31 (0)224 21 31 35.

description

Thuiswinkel


In geval van een beschadigd/kapot artikel ontvangen wij graag een afbeelding.